Wednesday, March 30, 2011

ooopsss! update blog!

helooOoo...


alamak da 30 march 2011...lupe la nk update blog..huhuhu nak cite ape ea...xmenarik laa cite bulan nih.. hurm dari 1 aribulan smpaila 30 aribulan saya busy la memanjang...hehe yelakan start buat dua keje ni mmg sangat2 penat . xcukup tido...badan letey ...nk men game pon suh org mainkan....huhuhu bulan nih mmg bulan penat giler. ngn praktikal pastu partime sini partime sane . hoh PENAT!! xpe yang penting kerjasama. slalu senyum..mesra alam ckit...jangan buat muka....biar org senang hati tgk kite baru la intim...huahua saya sangat seronok bekerja!!!walaupun penat...untuk keperluan diri sdiri n xmnyusahkan org lain! YEAH!!!

1 MARCH 2011 (8am - 5pm + 6.30pm - 12.30am)

pagi2 kui bape ntah aku bangun mandi...siap2 g keje...amek et kat umah..sharp jam 8am smpai office...duk ofice mgankang wat keje...ade mase ngntuk sgt aku tidoo. sejuk giler smpai kaki aku kebas sgt...smpaila aku xtahan aku balik umah tidoo...pas lunch baru aku dtg oficce balik...giler arr.. sgt ttekan di office yg sangat BOSAN!!!
mcm tu lah hari2 start dr bulan 1 arituh... smpai la da 3bulan aku kat JKR nih. penat giler...xtahan.. balik keje sharp kui 5pm . terus balik umah mandi terus g keje KFC lak... gile penat!
cuba bayangkan pagi aku pkai baju kurung malam keje pkai sluar n kasut boot!. hoh !

di JKR



tagline for cashier kfc >>hai selamat datang ... apa khabar ? boleh saya bantu ? makan sini ke ? 
cube bayangkan kalau seribu org dtag n ckp mcm nih dlm satu hari . gile x??? wah sgt xtahan...suara dahla kene kuat. smpai luar pintu tuh...aiisshh pastu kene amek order plak...klu dpt customer yg xbnyak memilih ok la..ni klu dpt plak ngn customer yg sangat2 memilih n salu tukar order n BANYAK VOID!!!aaahhh tension aku....name aku lak kene....kne packing makanan lagi. ade lak mse maximum time 2minit jer. klu order bnyak2 cmner? produk jem ? huh tension aku.... lagi klu keje sabtu ahad. mmg buzy gile.... keje 10JAM??? mmg tension gile!


di KFC!!!

esok tomorrow 31firsr kluar la product baru Chicken chop tp versi lain ckit.n baju baruuuu xmcm dulu...k
harga de murah je same ngn harga snack plate jer beza bape sen jer...so marilah amai2 mcubenya.... hohoho
ari2 makan kfc..muak je...huahuahauaa
bau pon da bau ayam....hehe

n one more thing..sape2 nak apply snax card untuk dpt diskaun
sign up kat http://www.snax.com.my/ k....
anti hQ anta kad nie kat umah korang laaa...
t dpt collect point...cubelah...free je kot...huhu

kad de mcm nih je..
dpt card nih nti kumpul point bnyak...
if korang beli product kfc jgn lupe swap k...:)

No comments:

Post a Comment