Tuesday, November 30, 2010

~ h u j a n n ~

duti harian 
11:30 : aku baru bgun kot 
13:00 : aqila start masak sup ayam(bnyak tuh)
14:00 : aku tgok tb kat depan (pisau cukur)hehe tolong ckit2 jew...
15:15 : aku baru mandi sbb tgk kila mcm da nk siap je masak.
15:20 : aqila da siap masak pastu de plak mandi
15:45 : gerak g kLcc (ujan cikit)
16:00 : ujan lebat di atas jalan dr cheras kajang smpai jalan Loke yew.
           (hampeh jerk,kami da basah kuyup!)
16:30 : sampai KLcc(parking moto rm2)
17:30 : jln2 kejap...g cari roti boy...sejuk ar dlm Klcc..:)
18:00 : gerak g kg.baru..naseb xujan da...
19:00 : balik cheras....anta qila balik....hoho







wahhhhhhhhh...esok da 1 aiebulan........ kenangan2 tuk bulan NOv... ..final exam. final presentation, keje , sumelaaaa....dahla mandi ujan 2 3 4 hari nih...huh skang da duk cheras, jauhla nk ulang alik kLcc.... klu ujan tpakse la ku redah. aissh ujan asal la ko turun waktu aku mggunakan jaln raya..xpatut taw...
sejuk........
arinih jugak qila masak nasi ayam taw....dr kui1.30pm smpai kui 3lebey...:)) tapi xsempat pon nk merasa masakannyer.......:(


thanks qila teman aku g KLcc n kg. Baru...walaupon dah tahap selsema...huhu


pape pon sok ku keje lagi keje lagi keje sampai la ujung tahun nih...:)
hope this December more better from November. 


esok 1aiebulan mint choclate chip dapat gaji..huhu best kan ?? tp de je laaa...
kami hanye mharapkan je...:) 


eka still at seremban . :(


epa sebok ngn keje PA de tuh xabes2 pastuh merungut2...issh3


papepon saya amat gumbira arinih....and >L A P A R<krook~krok~

No comments:

Post a Comment