Wednesday, December 1, 2010

~a r g h h h u j a n l e b a t l a g i ~

arini aku keje. so aku da siap2 la nk g keje...kui3pm. mesti gelap jer..nak ujan nih..tp mmg da ujan ckit...aku gerak dr umah nk ke kLCC . smpai ke highway cheras kajang ujan makin lebat. pandangan ku pon da xnmpak. aku juz teruskan je perjalanan. da jalan kat tengah2 cmner nk bnti teruskan ajela...yg paling aku bengang air da penuhi jalan smpai kereta bergerak macam bangang.  aku di simbah oleh kereta yg lalu bersebelahan ngn aku. macam ape ntah . aduuuuii abes basah. seluar aku. naseb bekla aku baik spare suar kt dlm beg. yang aku xtahannyer kL sudah banjir uuuuu..air naik macm ape ntah. smpai kereta pon nk elak2 nih. aduuii jam jalan!tension aku ngn ujan2 lebat nih buat hal lak. stop jap kat bawah jalan mane ntah sebelom ke bulatan loke yew tuh. ujan sgt lebat cmner nak jalan. smpai ujan rintik aku tgk amai yg sambung pjalanan aku pon gerak la skali...smpai sudah jalan loke yew nk pg ke jalan tun razak jam lagi!aiiisshhhh..
air nek...aku kne simbah lagi!!!damm arr!bengang aku..mcm mandi air banjir jerrr....aku da basah kuyup gile r...
sblum smpai kLcc pon aku kne agi...aiissshhh malang betui la hari nih keje. smpai je kLcc aku da basah giler2 ar basah...sume org pandang...aku tukar sluar aku...naseb baju xbasah sbb pkai bju ujan td....aiissshh

No comments:

Post a Comment